קידום אתרים עם קורנגה הבית השני שלי

קידום אתרים עם קורנגה הבית השני שלי
קידום אתרים עם קורנגה הבית השני שלי

יום רביעי, 14 בספטמבר 2016

קידום אתרים

תחום קידום אתרים נחשב לאחד התחומים הבולטים, מזה שנים, באינטרנט. אנחנו יכולים לראות זאת דרך הביקוש הרב שקיים בתחום. צעירים אשר מסיימים קורס קידום אתרים או שמגיעים עם ניסיון מסוים אשר רכשו באופן עצמאי, נחטפים מיד ועדיין קיים מחסור גדול בתחום. סביר להניח שהמצב לא ישתנה בקרוב.
בשביל להבין את הביקוש הרב, צריך להבין את התחום או לפחות כיצד הוא מתנהל. כך נוכל לדעת מה הוא מציע. התחום של קידום אתרים מתעסק בחשיפת אתרים דרך ביטויים שונים במנוע חיפוש של גוגל. המטרה היא להביא את האתר למקומות הראשונים בדירוג של אותו ביטוי.

אם אנחנו בודקים בכל תחום מסוים, בכמה ביטויים אנשים משתמשים בשביל למצוא עסקים או אתרים באותו תחום, הרי יש תחומים בהם מדובר על 5-10 ביטויים ויש תחומים שיותר (כמובן שיש כאן גם שיקולים כספיים כמה עולה כל אחד ביטוי, אך ככה זה עובד ברמת העיקרון), זאת אומרת שייתכן מאוד, לפי החישוב שלנו, שיש מקום ל-50 עסקים בתחומים שונים להיות מדורג בעמוד הראשון של גוגל באותם ביטויים. בהנחה ומדובר ביותר ביטויים המספר עולה כמובן.

מכאן אנחנו יכולים להבין, איך יכול שיש כל כך הרבה מקדמי אתרים, האופציות הן רבות, מן הסתם התחרות קשה וכל מקדם אתרים שיש לו מה להציע יכול למצוא את הנישה שלו. צריך לציין עוד שעולמו של המקדם התפתח עם השנים, יש מי שעובד באופן ישיר על קידום בגוגל, יש מי שפועל דרך שיווק ברשתות חברתיות או באמצעים אחרים.

קידום אתרים הוא למעשה פלטפורמה נוספת וחשובה מאוד של פרסום ושיווק, לכן גם סוכנויות פרסום מחזיקות מחלקות קידום אשר עוזרות לקדם את האתרים של הלקוחות שלהן. ההחלטה כיצד לקדם את האתרים היא שקולה לשאלה, מה גובה התקציב שעומד לרשות העסק וכמה מזה הוא מקציב לצורך קידום. על העסק לעשות את השיקול, ככל שהוא יקצה יותר כסף ויקדם יותר את האתר, כך הוא יזכה בחשיפה גדולה (בהנחה והקידום יהיה מוצלח), הוא יכול לזכות בכמות גדולה יותר של לידים,מה שיביא לו יותר מכירות. בסופו של דבר זו המטרה של קידום אתרים.


כאמור, קידום אתרים הוא גורם משמעותי וחשוב לקידום כל סוג של העסק באינטרנט. החוכמה היא לדעת אילו ביטויים הגולשים מחפשים, לבחון באילו ביטויים אפשר ושווה לנסות ולדחוף את האתר קדימה, ולפעול אך ורק שם מתוך כוונה לקדם אותו לזכות בחשיפה גדולה יותר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה